TOMOGRAF ZĘBÓW I RTG ZĘBÓW

Zdecydowana większość osób – jeśli tylko może – szerokim łukiem omija gabinet dentystyczny. Dlaczego? Ponieważ wizyta u stomatologa kojarzona bywa głównie z bólem. Oczywiście zabiegiem, który przyprawia o dreszcze na plecach nawet najbardziej wytrzymałe osoby, jest borowanie. Niemniej jednak istnieje sposób na zapobieżenie borowaniu. Jaki? Oczywiście odpowiednia profilaktyka. W przypadku bólu – zwłaszcza tego, który ciężko nam zlokalizować – wykonywany jest natomiast zabieg, taki jak tomograf zębów czy RTG zębów.

Silny ból zębów, podobnie zresztą jak ból zlokalizowany w innych częściach naszego ciała, może promieniować. W związku z powyższym pacjent nie jest w stanie jednoznacznie stwierdzić, który – konkretnie – ząb wywołuje u niego wspomnianą dolegliwość. W takiej sytuacji poleca się wykonanie badania, jakim jest tomograf zębów – RTG zębów. Wspomniany tomograf zębów – RTG zębów nie tylko umożliwi bezbłędne zlokalizowanie źródła bólu, ale również pozwoli obejrzeć kanały zębów, resorpcję korzeni zębów czy też układ korzeni.

Naturalnie sam tomograf zębów – RTG zębów jest zabiegiem nieinwazyjnym, co oznacza, iż jego wykonanie nie wiąże się z możliwością odczuwania jakiegokolwiek bólu. Tomograf zębów – RTG zębów trwa zaledwie kilka sekund, z kolei wynik badania otrzymujemy nawet w ciągu kilku minut. Wskazania do wykonania badania, jakim jest tomograf zębów – RTG zębów to między innymi leczenie implantologiczne, różnego rodzaju choroby szczęki i żuchwy, jak również leczenie stawów skroniowo – żuchwowych.

Zadzwoń i umów się na wizytę

rejestracja telefoniczna +48 570 00 01 02

Możesz umówić się przez internet

rejestracja@amigodental.pl